torsdag 28. november 2013

Genuint elskbar?

på twitter i dag leste jeg meldingen "There's some people that I'm not even close to but I just love because they're genuinely lovely people"  oversatt til  "det er noen mennesker jeg ikke en gang er nær, men som jeg bare elsker fordi de er særdeles elskverdige mennesker."

Dette diktet handler om de som faktisk oppmuntrer andre til å fortsette selv om livet kan være vanskelig til tider og slitsomt. for hverdagen kan være utrolig stressende med eksamener og skoleoppgaver som skal leveres inn i ett sett. Da er det godt å ha gode venner rundt seg som oppmuntrer en til å fortsette å jobbe videre for å nå målene sine.









<3








Nummen:

Vi vil alle falme til grå.
Sammen har vi bare den tiden som er nå.
Vi er skuespillere i parken.
Det er hjertene våre som gallopperer som villhester på den grønne marken.
Du sier du føler deg nummen,
Men at tiden ikke enda er svunnen.
Jeg løper gjennom snøen til soloppgangen.
Du fortsetter videre i framgangen.
Så møtes vi med ett.
Som om tiden stoppet på den vakreste pletten på jord.
Ingen av oss har noen ord.
Der vi står og betrakter verden, du skulle bare ha sett.



Dette blir nok tidenes korteste blogginnlegg fra meg, for nå bærer det tilbake til lesing og forberedelser til diverse eksamener.  Ha en fin dag mine lesere og gå ut der og spre glede! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar